Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Wigs in Basel

Hairba AG logo
PremiumPremium Entry

Rating 3.9 of 5 stars from 8 ratings

Hairba AG

All Wigs in Basel

Hairba AG

Hairba AG logo

Wigs in Basel

PremiumPremium Entry

Gallery (2)

Opening times Hairba AG
Open – Closes today at 12:30 PM
  1. Monday
    Closed
  2. Tuesday
    9:00 to 12:30 / 14:00 to 18:30
  3. Wednesday
    9:00 to 12:30 / 14:00 to 18:30
  4. Thursday
    9:00 to 18:30
  5. Friday
    9:00 to 12:30 / 14:00 to 18:30
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed

Closed on public holidays


Hairba AG – Contacts & Location

Description

Languages

English,French,German

Location

Close to public transport,In city center,Parking site,Wheelchair-accessible

Terms of payment

Cash,Maestro,Mastercard,Postcard,Visa
Categories
Wigs

Reviews for Hairba AG (8)

8 reviews & 1 comments for Hairba AG

Rating 3.9 of 5 stars

Comments (1)

Rating 5.0 of 5 stars

Herzlich, kompetent und persönlich

Als Alopezie-Patientin war ich jahrelang in einem anderem namhaften Geschäft in Basel Abnehmerin von Perücken. Ich war allerdings mit der Beratung und der Qualität nicht zufrieden und fühlte mich oft nicht sehr wohl. Dann wurde mir Frau Schwald in der Hairba empfohlen und als ich vorbei kam, machte ich mit ihr einen Termin ab. Ich wurde sehr herzlich empfangen, sofort merkte ich den Unterschied. Sie nahm sich sehr viel Zeit für eine kompetente Beratung und ich fühlte mich willkommen und wohl. Ich bin sehr zufrieden und kann sie in persönlicher Sicht von ganzem Herzen empfehlen.

March 3, 2018 | caro_roth91

More in Basel

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG