Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Restaurant in Basel

Weiherhof logo

Rating 4.3 of 5 stars from 12 ratings

Weiherhof

All Restaurant in Basel

Weiherhof

Spillmann Ruedi
Weiherhof logo

Restaurant in Basel

Gallery (3)

Opening times Weiherhof
Closed – Opens in 45 minutes
  1. Monday
    Closed
  2. Tuesday
    10:00 to 14:00 / 17:30 to 23:00
  3. Wednesday
    10:00 to 14:00 / 17:30 to 23:00
  4. Thursday
    10:00 to 14:00 / 17:30 to 23:00
  5. Friday
    10:00 to 14:00 / 17:30 to 23:00
  6. Saturday
    10:00 to 14:00 / 17:30 to 23:00
  7. Sunday
    Closed

Take Away


Weiherhof – Contacts & Location

Languages

English,French,German

Ambience

Cozy,Family,Middle class,Modern,Terrace,Traditional

Amenities

Children corner

Cuisine

International,Regional

Drinks

Tea,Wine

Equipment

Family friendly

Location

Close to public transport,Parking site,Wheelchair-accessible

Services & offer

Animals accepted,Aperitif,Banquette hall,Catering,Dinner,Event organising,Lunch,Outdoor seating,Smoke-free property,Table service,Takeout,Weddings

Specialities & dishes

Beer (bottle),Beer (tap),Cake and sweets,Chicken,Coffee,Cordon bleu,Dessert,Fish,Meat

Terms of payment

Accepts Credit-Card,Accepts EC-Card,American Express,Cash,Contactless payment,EUR,Maestro,Mastercard,Postcard,Reka,Visa
Free categories
Restaurant

Reviews for Weiherhof (12)

12 reviews & 4 comments for Weiherhof

Rating 4.3 of 5 stars

Comments (4)

Rating 4.0 of 5 stars

Verified visit

Gutes Ambiente

Die Bedienung ist freundlich, aufmerksam aber nicht aufdringlich - wir fühlen uns wohl. Die Tische haben genug Luft, so dass wir ungestört reden können. Das Essen ist wunderbar, gut gewürzt - ein sinnliches Vergnügen ohne Hetze. Einziger Punkt - die Portionen auf den Tellern sind wohl für manche Leute (Frauen) einfach zu gross - im Rahmen von "No Food-Waste" heute - wäre es wunderbar, gäbe es kleine und normale Portionen zur Auswahl. Der Preis muss nicht wesentlich kleiner sein - aber ich könnte den Teller mit bleibendem Genuss leer essen. Danke

November 18, 2022 | Maja Christ

Rating 5.0 of 5 stars

Sehr gute Qualität Service Super

Komme gerne wieder

August 6, 2022 | Roland Kleiner

More Restaurant in Basel

More in Basel

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG