Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Restaurant in Burgäschi

Restaurant Seeblick logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.7 of 5 stars from 22 ratings

Restaurant Seeblick

All Restaurant in Burgäschi

Restaurant Seeblick

Restaurant Seeblick logo

Restaurant in Burgäschi

PremiumPremium Entry
Opening times Restaurant Seeblick
Open – Closes in 23 minutes
  1. Monday
    9:00 to 0:00
  2. Tuesday
    9:00 to 0:00
  3. Wednesday
    9:00 to 0:00
  4. Thursday
    9:00 to 0:00
  5. Friday
    9:00 to 0:00
  6. Saturday
    9:00 to 0:00
  7. Sunday
    9:00 to 20:30

Montag bis Samstag von 09:00 Uhr bis zur Verabschiedung des letzten Gastes


Restaurant Seeblick – Contacts & Location

Languages

German

Ambience

Bed & breakfast / with breakfast only,Contemporary,Cozy,Elegant,Garden,Lounge,Rustic,Terrace,Traditional

Cuisine

Regional,Seasonal,Swiss

Dietary restrictions

Vegetarian

Drinks

Tea,Wine

Food

Soups

Fresh meat, fish and seafood

Pork,Veal

Location

Lake view,Lake-side,Parking site

Services & offer

Aperitif,Banquet,Brunch,Business lunch,Conference,Dinner,Event organising,Lunch,Outdoor seating,Private events,Rentable rooms,Weddings,wine selection

Specialities & dishes

Alcohol,Beef,Beer (bottle),Beer (tap),Coffee,Coffee/Tea,Cordon bleu,Dessert,Entrecôte,Fish,French fries,Grill,Hard liquor,Meat,Panini,Roast beef,Salad,Salmon,Schnitzel
Categories
RestaurantHotel

Reviews for Restaurant Seeblick (22)

22 reviews & 1 comments for Restaurant Seeblick

Rating 4.7 of 5 stars

Comments (1)

Rating 4.0 of 5 stars

Das Gegenteil vom Beschrieb auf der Menukarte!

Wir kamen 19.15 h an um etwas zu essen. Der Servicemann drängte uns zum sofortiger Bestellung! Meine Ravioli waren zu wenig gesalzen und meiner Frau bekam statt die bestellten Pommes Salzkartoffeln. Der Aschenbecher wurde erst nach einer Mahnung geleert. Überhaupt, der Servicemann machte viele Leerläufe darum ist er fix und foxi am Abend. Die Kissen der Stühle waren mit Vogelkot übersäht!

June 25, 2017 | urs

Similar entries in Burgäschi

More in Burgäschi

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG