Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Restaurant in Chur

Restaurant Rätushof logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.0 of 5 stars from 11 ratings

Restaurant Rätushof

All Restaurant in Chur

Restaurant Rätushof

Restaurant Rätushof logo

Restaurant in Chur

PremiumPremium Entry

Gallery (2)

MenuMenu
Opening times Restaurant Rätushof
Open – Closes in 30 minutes
  1. Monday
    8:30 to 22:30
  2. Tuesday
    8:30 to 22:30
  3. Wednesday
    8:30 to 22:30
  4. Thursday
    8:30 to 22:30
  5. Friday
    8:30 to 22:30
  6. Saturday
    8:30 to 22:00
  7. Sunday
    9:00 to 22:00

Restaurant Rätushof – Contacts & Location

Description

Take Away

Languages

German

Ambience

Child friendly,Cozy

Cuisine

Central European,European,Swiss

Dietary restrictions

Vegetarian

Drinks

Wine

Food

Pasta

Forms of contact

By telephone,Online

Fresh meat, fish and seafood

Pork,Veal

Location

Close to airport,Close to museum,Close to public transport,Close to sports facilities,Close to train station

Services & offer

Animals accepted,Breakfast,Dinner,Groups,Kids' menu,Lunch,Outdoor seating,Seating,Takeout,Wheelchair accessible seating

Specialities & dishes

Alcohol,Beef,Beer (bottle),Chicken,Coffee,Cordon bleu,Dessert,French fries,Lasagna,Meat,Pancakes,Salad,Schnitzel,Wild boar
Categories
RestaurantSwiss cuisineCafés

Reviews for Restaurant Rätushof (11)

11 reviews & 1 comments for Restaurant Rätushof

Rating 4.0 of 5 stars

Comments (1)

Rating 3.0 of 5 stars

Das mit dem Kinderfreundlich stimmt überhaupt nicht!!!

Am Mittwoch haben wir für den Mittag reserviert 4Erwachsene zwei Kinder leider hatte mein Sohn 2,5jahre einen schlechten Tag und weinte als wir das Restaurant betraten könnte ihn nicht sofort beruhigen. Einige Gäste darunter auch unser Besuch war genervt von meinem Sohn und machten dies auch bemerkbar die Chefin vom Restaurant mischte sich Ober frech ein und sagte dieses Benehmen des Kindes sei absolut nicht tragbar in ihrem Restaurant! Sorry es ist ein Kleinkind ich bin davon überzogen es hätte sich auch wieder beruhigt doch Mann hat es ihn spüren lassen dass er nicht willkommen ist somit habe ich das Restaurant fluchtartig mit meinen zwei Kleinkindern verlassen. Wir sind dann in die Migros essen gegangen wo sich die kleinen Pudel wohl gefühlt hätten und auch vom grossen Auswahlsortiment gut gegessen hatten sie hatten ja auch Hunger! Kinderfreundlich schreiben Sie was für eine Lüge!!!Mein Mann hat am Abend nochmals das Restaurant aufgesucht um die Situation vom Mittag zu klären wir wo

August 24, 2018 | Sonja Rüttener

Similar entries in Chur

More in Chur

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG