Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Cosmetic institute in Erlenbach (ZH)

youth&beauty logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 4 ratings

youth&beauty

All Cosmetic institute in Erlenbach (ZH)

youth&beauty

Tanja Votteler
youth&beauty logo

Cosmetic institute in Erlenbach (ZH)

PremiumPremium Entry

Gallery (17)

Opening times youth&beauty
Closed – Opens monday at 9:00 AM
  1. Monday
    9:00 to 19:30
  2. Tuesday
    9:00 to 19:30
  3. Wednesday
    9:00 to 19:30
  4. Thursday
    9:00 to 19:30
  5. Friday
    9:00 to 19:30
  6. Saturday
    9:00 to 18:00
  7. Sunday
    Closed


youth&beauty – Contacts & Location

Languages

English,German

Hair treatments

Hair removal

Location

Close to public transport,Close to train station,In city center,Lake view,Parking site

Products

Product shop

Services

Foot care

Skin treatments

Care of one's face

Styling

Cosmetics
Categories
Cosmetic instituteHair removalHealth and sports massageManicureRelaxtion

Reviews for youth&beauty (4)

4 reviews & 2 comments for youth&beauty

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (2)

Rating 5.0 of 5 stars

Erholung Pur

Habe das erste mal Microneedeling ausprobiert und war total begeistert. Man fühlt sich sehr wohl bei Tanja und ich würde den Salon jedem weiterempfehlen :-) Die Produkte sind sehr hochwertig.

March 23, 2022 | katie.st

Rating 5.0 of 5 stars

Erholung für Körper und Seele

Wunderschön gelegen am See in Erlenbach ist youth&beauty für mich immer wieder aufs neue ein Highlight. Ob Gesichtsbehandlung oder eine Massage, ich bin danach entspannt und wie erneuert. Die Besitzerin, Tanja Votteler, wie auch die Angestellte, erfüllen beide meine hohen Ansprüche und finden durch die richtige Beratung immer die passende Behandlungen für mich. Herzlichen Dank und bis bald. Jonas

March 23, 2022 | jobaluk

More Cosmetic institute nearby

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG