Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Building cleaning in Hinterkappelen

Frischgereinigt logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 6 ratings

Frischgereinigt

All Building cleaning in Hinterkappelen

Frischgereinigt

Frischgereinigt logo

Building cleaning in Hinterkappelen

PremiumPremium Entry

Gallery (15)

Opening times Frischgereinigt
Open – Closes today at 5:00 PM
  1. Monday
    7:00 to 18:00
  2. Tuesday
    7:00 to 18:00
  3. Wednesday
    7:00 to 18:00
  4. Thursday
    7:00 to 18:00
  5. Friday
    7:00 to 18:00
  6. Saturday
    7:00 to 17:00
  7. Sunday
    Closed

24h-Pikettdienst unter 079 242 81 56



Frischgereinigt – Contacts & Location

Description

Languages

French,German

Apartment Cleaning

Spring Cleaning

Construction Cleaning

Ongoing Construction Site Cleaning and Final Cleaning,Window Well Cleaning

Floor Cleaning

Floor Basic Cleaning

Forms of contact

By telephone,Free consulting,In-store,On the customer’s premises,Online

Location

Close to public transport,Close to sports facilities,Close to train station,In city center,Parking site

Maintenance Cleaning

Medical Practices,Office Spaces, Meeting Rooms,Restaurant, Bar,Retail Spaces,Wet and Toilet Rooms

Terms of payment

Accepts Credit-Card,Bill,Cash,Invoice,Maestro,Mastercard,Postcard,TWINT,Visa
Categories
Building cleaningCleaning companyBuilding and property managementMaintenance cleaningHome cleaning

Reviews for Frischgereinigt (6)

6 reviews & 3 comments for Frischgereinigt

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (3)

Rating 5.0 of 5 stars

Kompetent und zuverlässig. Vertrauenswürdig und effizient.

Sehr effizient und gründlich! Mir wurde das Renovierte Haus komplett gereinigt. Die Fenster Bäder alle Böden ( Treppenhaus Natur Stein ). Ich musste mich absolut um nichts mehr kümmern. Sehr zuverlässig und genau. Mir wurde die Firma empfohlen und ich bin sehr froh das ich sie ausgesucht habe. Sehr vertrauenswürdig und kompetent. In diesem schreiben will ich mich nochmal herzlich für die tolle Arbeit bedanken. Und werde euch natürlich immer weiter empfehlen.

February 11, 2024 | podvorica.liridona

Rating 5.0 of 5 stars

Top Service

Frisch gereinigt ist ein sehr kompetentes und freundliches Unternehmen. Sie behandeln ihre Kunden mit einer grossen Erfahrung und einer herrvoragender Beratung. Die Arbeiten werden stets pflichtbewusst und zuverlässig ausgeführt.

February 10, 2024 | naim.castorina

More Building cleaning nearby

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG