Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Hairdresser in Lucerne

Apartment Hair + Consulting AG logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 1 rating

Apartment Hair + Consulting AG

All Hairdresser in Lucerne

Apartment Hair + Consulting AG

Weil es Sinn macht.Roberto Colori
Apartment Hair + Consulting AG logo

Hairdresser in Lucerne

PremiumPremium Entry

Gallery (4)

Opening times Apartment Hair + Consulting AG
Closed – Opens in 2 hours
  1. Monday
    Closed
  2. Tuesday
    8:00 to 18:30
  3. Wednesday
    8:00 to 18:30
  4. Thursday
    12:00 to 21:00
  5. Friday
    8:00 to 18:30
  6. Saturday
    8:00 to 14:00
  7. Sunday
    Closed


Apartment Hair + Consulting AG – Contacts & Location

Description

THE APARTMENT

Languages

English,German,Italian,Spanish

Location

Close to public transport,Close to train station,In city center,Parking site,With view

Styling

Coloration,Mèches

Terms of payment

Accepts Credit-Card,Accepts EC-Card,Cash,Contactless payment,Maestro,Mastercard,Postcard,TWINT,Visa
Categories
HairdresserHair careConsulting office

Reviews for Apartment Hair + Consulting AG (1)

1 reviews & 1 comments for Apartment Hair + Consulting AG

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (1)

Rating 5.0 of 5 stars

DIE Adresse für ein gelungenes Hairstyling

Die gute Beratung, die mir entgegengebracht wurde, war einfach erstklassig. Roberto Colori verstand es, meine individuellen Wünsche zu erfassen und mir eine typgerechte Veränderung vorzuschlagen. Ich fühlte mich ernst genommen und gut aufgehoben.   Man merkt sofort, dass das Team über langjährige Erfahrung und Fachkenntnisse verfügt. Jeder Handgriff zeugt von Präzision und Hingabe zum Coiffeur Handwerk, oder sollte ich besser sagen: Coiffeur-Art.   Die gesamte Atmosphäre bei the Apartment ist sehr angenehm und der Service zuvorkommend. Das Ambiente ist modern und einladend, was ebenfalls zu einem rundum entspannten Erlebnis beiträgt.

June 30, 2023 | nadinoula

Similar entries in Lucerne

More in Lucerne

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG