Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Heating systems in Meilen

Hoval AG logo
PremiumPremium Entry

Rating 3.0 of 5 stars from 2 ratings

Hoval AG

All Heating systems in Meilen

Hoval AG

Hauptsitz / Region Mitte
Hoval AG logo

Heating systems in Meilen

PremiumPremium Entry

Gallery (5)

Opening times
Unfortunately, there are no opening hours for this business.


Hoval AG – Contacts & Location

More locations for Hoval AG

More contacts for Hoval AG

Languages

English,French,German,Italian

Application Areas

Commercial Buildings,Industrial Facilities,Public Buildings,Residential Buildings,Sports Facilities

Heating with Fossil Fuels

Gas Heating,Oil Heating

Heating with Renewable Energies

Heat Pump and Geothermal,Solar Thermal

Scope

Consultation,Planning and Execution

Terms of payment

Bill
Categories
Heating systemsBuilding equipment and appliancesVentilation systems

Reviews for Hoval AG (2)

2 reviews & 1 comments for Hoval AG

Rating 3.0 of 5 stars

Comments (1)

Rating 1.0 of 5 stars

Keinen Kundenservice und keine Qualität

Wir wohnen in einem MFH. Seit letzten Jahr hatten wir immer wieder Störungen an der Heizung. Nach verschiedenen Techniker vor Ort, konnte das Problem endlich gelöst werden. (über 10 Ausfälle im Winter!) Nach einem Service der Hoval verging keine zwei Wochen und die Heizung ging wieder auf Störung und musste ein Reset vorgenommen werden.Nach der zweiten Auftauchen eines Servicemonteur ging die Heizung wieder auf Störung. Gestern versuchte ich den Fall zu melden mit der Bitte einen Termin zu reservieren und noch die Verwaltung zu informieren. Service ist für mich, wenn man das Anliegen aufnimmt und wegen Verrechnung der Verwaltung noch Rücksprache nimmt.Komme selbst aus dem Service und habe schon mit vielen Firmen zu tun gehabt. Die meisten nehmen sich dem Problem an und entlasten Mieter und Kunden.Die Firma Hoval wurde aus meiner Sicht zu Gross!Schade früher hatte ich sehr gerne mit dieser Firma zusammengearbeit,da der Service an oberster Stelle stand! Heute kann sie es sich leisten?

November 22, 2023 | gepi

More Heating systems nearby

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG