Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Thai massage in Nänikon

Praxis Thawan GmbH logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.9 of 5 stars from 1655 ratings

Praxis Thawan GmbH

All Thai massage in Nänikon

Praxis Thawan GmbH

Thai Massage, Gesundheitsmassagen, Wellness, Physiotherapie
Praxis Thawan GmbH logo

Thai massage in Nänikon

PremiumPremium Entry
Opening times Praxis Thawan GmbH
Closed – Opens tomorrow at 9:00 AM
  1. Monday
    9:00 to 21:00
  2. Tuesday
    9:00 to 21:00
  3. Wednesday
    9:00 to 21:00
  4. Thursday
    9:00 to 21:00
  5. Friday
    9:00 to 21:00
  6. Saturday
    9:00 to 21:00
  7. Sunday
    9:00 to 21:00


Praxis Thawan GmbH – Contacts & Location

Description

Sawasdee Ka – Herzlich Willkommen in der Praxis Thawan

Languages

English,German

Amenities

Wifi

Drinks

Tea

Location

Close to public transport,Close to sports facilities,Close to train station,In city center,Parking site

Products

Product shop

Services & offer

Free water refills

Specialities & dishes

Fresh Juices & Smoothies

Terms of payment

Accepts Credit-Card,Accepts EC-Card,American Express,Apple Pay,Cash,Contactless payment,EUR,Google Pay,Maestro,Mastercard,Paypal,TWINT,Visa
Categories
Thai massageHealth and sports massagePhysical therapy

Reviews for Praxis Thawan GmbH (1655)

1655 reviews & 61 comments for Praxis Thawan GmbH

Rating 4.9 of 5 stars

Comments (61)

Rating 5.0 of 5 stars

sehr professionell

War heute das erste Mal überhaupt bei einer Massage und war zunächst ein bisschen aufgeregt. Die Aufregung wurde einem sofort nach dem Reinkommen genommen, da die Mitarbeiterinnen sehr freundlich sind. Die Massage hat mich tief entspannt, wirkte sehr professionell und hat noch den ganzen Tag nachgewirkt. Ich bin total glücklich darüber so tolle Masseurinnen gefunden zu haben und komme definitiv wieder 💛

February 28, 2024 | Eichenberger Peter

Rating 5.0 of 5 stars

klassische Thai-Massage

Mein Freund und ich hatten beide sehr gute Erfahrungen mit den Masseurinen hier. Selbst 46 Stunden nach der Thai Massage fühlt sich mein Körper immer noch ausserordentlich wohl. Wir haben klassische Thai-Massagen gebucht und alles war wie erwartet. Beide sind sehr freundlich, vorsichtig und respektvoll. Die Praxis ist gemütlich und sauber mit einer sehr schönen Atmosphäre. Ich würde gerne für eine weitere Massage wiederkommen.

February 26, 2024 | Menegola Janis

Similar entries in Nänikon

More in Nänikon

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG