Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Interior decor in Rüthi (Rheintal)

Furrer Vorhänge AG logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 3 ratings

Furrer Vorhänge AG

All Interior decor in Rüthi (Rheintal)

Furrer Vorhänge AG

Furrer Vorhänge AG logo

Interior decor in Rüthi (Rheintal)

PremiumPremium Entry
Opening times Furrer Vorhänge AG
Open – Closes in 4 minutes
  1. Monday
    9:00 to 12:00 / 13:00 to 18:00
  2. Tuesday
    9:00 to 12:00 / 13:00 to 18:00
  3. Wednesday
    9:00 to 12:00 / 13:00 to 18:00
  4. Thursday
    9:00 to 12:00 / 13:00 to 18:00
  5. Friday
    9:00 to 12:00 / 13:00 to 18:00
  6. Saturday
    9:00 to 13:00
  7. Sunday
    Closed

Furrer Vorhänge AG – Contacts & Location

Languages

German

Forms of contact

By telephone,Online

Location

Parking site
Categories
Interior decorDraperies, drapery service

Reviews for Furrer Vorhänge AG (3)

3 reviews & 1 comments for Furrer Vorhänge AG

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (1)

Rating 5.0 of 5 stars

Perfekt!

Ich habe für unser Haus alle Vorhänge (Flächenhänger, Faltrollo und Nachtvorhänge) von 'Furrer Vorhänge' gekauft. Es klappte alles bestens: angefangen mit der Heimberatung durch Frau Kappeler, sie hat mich sehr gut beraten und alles ausgemessen. Die bestellten Vorhänge habe ich in Rüthi abgeholt. Die Vorhänge waren für jedes Zimmer separat zusammengestellt und angeschrieben; die Zubehöre nach Grösse sortiert, abgepackt und angeschrieben -> somit war die Montage einfach. Ich kann 'Furrer Vorhänge' bestens weiter empfehlen! Vielen Dank!

May 21, 2018 | agnes.baertsch

More Interior decor nearby

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG