Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Orthopedics (not included in doctors category) in St. Gallen

Spiess + Kühne AG logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.1 of 5 stars from 9 ratings

Spiess + Kühne AG

All Orthopedics (not included in doctors category) in St. Gallen

Spiess + Kühne AG

Orthopädie und Rehatechnik
Spiess + Kühne AG logo

Orthopedics (not included in doctors category) in St. Gallen

PremiumPremium Entry
Opening times Spiess + Kühne AG
Open – Closes in 28 minutes
  1. Monday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 18:00
  2. Tuesday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 18:00
  3. Wednesday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 18:00
  4. Thursday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 18:00
  5. Friday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 18:00
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed

Vor den Feiertagen schliessen wir unser Fachgeschäft jeweils um 17.00 Uhr.



Spiess + Kühne AG – Contacts & Location

More locations for Spiess + Kühne AG

Description

Ihr Sanitätshaus

Languages

English,French,German,Italian

Location

Close to public transport,Close to train station,Parking site,Wheelchair-accessible

Terms of payment

Accepts Credit-Card,Accepts EC-Card,American Express,Cash,Contactless payment,Maestro,Mastercard,Postcard,TWINT,Visa
Categories
Orthopedics (not included in doctors category)Orthopedic healthSanitation supplies (health)RehabilitationResources for the handicapped

Reviews for Spiess + Kühne AG (9)

9 reviews & 2 comments for Spiess + Kühne AG

Rating 4.1 of 5 stars

Comments (2)

Rating 1.0 of 5 stars

Schlecht

Werde ich nicht wieder besuchen. Gewisse Mitarbeiter waren in meinen Augen äusserst unfreundlich.

May 8, 2022 | dogdamaster

Rating 4.0 of 5 stars

in verschiedenen Sparten

ich kenne Spiess und Kühne das heisst ein durchwegs tolles Team mittlerweile ziemlich gut, sei es für meine Probleme, oder für die meines Chefs, er ist behindert durch einen Hirnschlag. Gute Lösungen werden oft zusammen mit einem oder auch mehreren Menschen aus dieser Team-Familie geboren, vielen Dank dass es Euch gibt. Es geht nicht immer NUR um einen guten Verkauf, sondern meistens um die richtige Lösung. Dazu zu gehören und ernst genommen zu werden ist für mich wichtig und hat schon manchen Stein plumsen lassen. Darum NICHT VERZAGEN EINFACH SPIESS UND KÜHNE FRAGEN zusammen sind wir stark

August 22, 2018 | marie-luise.schmitter

Similar entries in St. Gallen

More in St. Gallen

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG