Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Bakery pastry shop in Steinhausen

Bäckerei Nussbaumer AG logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.8 of 5 stars from 2763 ratings

Bäckerei Nussbaumer AG

All Bakery pastry shop in Steinhausen

Bäckerei Nussbaumer AG

Bäckerei Nussbaumer AG logo

Bakery pastry shop in Steinhausen

PremiumPremium Entry
Opening times
Unfortunately, there are no opening hours for this business.


Bäckerei Nussbaumer AG – Contacts & Location

Languages

German

Ambience

Cozy,Family

Beverages

Cappuccino,Chocolate

Certificates and labels

Organic

Cuisine

International

Dishes

Baguette,Black Forest cake/Cherry cake,Cakes,Canapés,Cheesecake,Cream slices,Croissants,Party loaf,Pretzels,Rye bread,Savory tarts

Drinks

Milk,Orange juice

Food

Puff pastry,Sandwiches,Snacks

Forms of contact

By telephone,In-store,Online

Services

Breakfast,In-store pickup

Services & offer

Aperitif,Banquet,Breakfast,Brunch,Business lunch,Catering,Dinner,Event organising,Groups,Lunch,Seating,Takeout

Specialities & dishes

Bagels,Cheesecake,Chocolate mousse,Club Sandwich,Coffee,Coffee/Tea,Cupcakes,Dessert,Meat,Pretzel,Salad,Salad buffet,Sandwich,Small plates,Tarts & Pies,Tiramisu,Toast

Specialties (by country)

German

Terms of payment

Mastercard,Visa
Categories
Bakery pastry shop

Reviews for Bäckerei Nussbaumer AG (2763)

2763 reviews & 1 comments for Bäckerei Nussbaumer AG

Rating 4.8 of 5 stars

Comments (1)

Rating 4.0 of 5 stars

Sehr freundliches Personal

Bin mir nicht sicher ob das Brot wie Backwaren am Sonntag auch immer frisch ist und nicht tiefgekühlt war ! Ich habe schon öfters erlebt das sich die Rinde beim Brot vom Teig lösste im Kern des Brotes der Teig ganz andere Strukturen hatte als Richtung Brotrinde. Die Mandelstangen wie Nussgipfel beim rein beissen so brosten das fast alles auf dem Tisch und Boden lag als in meinem Mund!

August 4, 2019 | chrismar02

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG