Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Temporary and permanent employment in Zurich

CS

Rating 2.1 of 5 stars from 7 ratings

Coople (Schweiz) AG

All Temporary and permanent employment in Zurich

Coople (Schweiz) AG

Digitale Personalvermittlungsplattform
CS

Temporary and permanent employment in Zurich

Opening times Coople (Schweiz) AG
Closed – Opens in 47 minutes
  1. Monday
    7:00 to 18:00
  2. Tuesday
    7:00 to 18:00
  3. Wednesday
    7:00 to 18:00
  4. Thursday
    7:00 to 18:00
  5. Friday
    7:00 to 18:00
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed

Coople (Schweiz) AG – Contacts & Location

Categories
Temporary and permanent employment

Reviews for Coople (Schweiz) AG (7)

7 reviews & 1 comments for Coople (Schweiz) AG

Rating 2.1 of 5 stars

Comments (1)

Rating 1.0 of 5 stars

Irgendwie unseriös

Sehr unseriös. Sagt auch das Meldeamt. Unverständlich wie so eine Firma überlebt?

February 21, 2023 | reis.bianca
Danke für dein Feedback Bianca. Es tut uns leid, dass du eine schlechte Erfahrung mit Coople gemacht zu haben scheinst. Gib uns doch gerne noch etwas mehr Kontext, damit wir dir ggf. weiterhelfen können. Falls du uns lieber nicht öffentlich kontaktieren möchtest, schreibe uns gerne eine E-Mail an marketing.ch@coople.com. Besten Dank und liebe Grüsse, dein Coople TeamApril 24, 2023 | Coople (Schweiz) AG

More Temporary and permanent employment in Zurich

More in Zurich

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG